19. feb. 2011

Velkommen til min blog!

Udfordringen ved at være gravid er virkelig kommet bag på mig efter cirka tre små år, hvor det eneste og største ønske, jeg har haft, har været at blive gravid. Jeg har hele tiden troet, at en graviditet er en dans på roser. Det viste sig, at jeg tog fejl. På min blog kan du følge den sidste del af min graviditet og mine tanker omkring den kommende fødsel og vores fremtid som en lille familie.
Vejen til min graviditet blev meget længere, end jeg havde troet.
Min mand og jeg har været igennem et behandlingsforløb og i august 2010 lykkedes det ved andet insiminationsforsøg. Glæden var og er stadig ikke til at beskrive. Endelig skal vi være forældre - endelig er det vores til at skulle trille ned igennem byen med barnevogn og smil helt op til ørerne. I maj kommer vores lille mirakel prinsesse til verden.
Rigtig god læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar