20. feb. 2011

Babygrød og ammeindlæg!

Mælkeflåd!
Allerede? Det er åbenbart helt normal. Jeg kan slet ikke forstå så hurtigt min krop ændrer sig! I løbet af de sidste seks måneder har jeg skiftet BH-størrelse to gange, 3 skålstørrelser og mine hofter bliver bredere. Jeg føler mig efterhånden timeglasformet med en ekstra stor bule midt på kroppen, min smukke runde mave. Jeg er stolt af at være gravid og nyder at vise min mave frem. Jeg havde frygtet, at jeg ville blive fed og flommet, men indtil videre synes jeg faktisk, at jeg er ok lækker gravid (trods alt)! Det er vel tilladt at give sig selv en lille smule ros og en gang i mellem sige: FUCK JANTELOVEN.
Men ærlig talt, mælkeflåd - det gør det hele mere virkeligt. Nu er min krop forvandlet til en malkemaskine. Har læst på sites på nettet at nogle af mine medgravide allerede bruger ammeindlæg! Det er nok, at jeg allerede skal fumle en pakke Tena i indkøbsposen, fordi jeg ikke længere kan holde på vandet i alle situtioner (pga. bækkenløsning)! Skal mine bryster nu også pakkes ekstra ind i vat? Arrrhhhh....! Jeg er snart en omvandrende mumie.
Måske min lille pige bare skal have babygrød og ikke modermælk - men det hjælper vist ikke på fabrikkens poduktivitet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar